Τρίτη, 20 Φεβρουαρίου 2007

Τι είναι για σένα το blog;


17 σχόλια:

το λεύκ-ω-ό-μα της Κατερίνας είπε...

Για μένα ήταν αυτό που έψαχνα τόσα χρόνια στα λευκώματα. Επικοινωνία με τον "έξω" κόσμο, πέρα απ' το περιβάλλον μου.

ExiLioN_MouToniDioN είπε...

Δεν ξέρω...δεν έχω καταλάβει ακόμα

George είπε...

Μια μορφή επικοινωνίας, με καλά και κακά όπως κάθε επικοινωνία.

nostalgos είπε...

Δεν το ήξερα. Διασκέδαση.

μεθυσμένα χρώματα είπε...

δεν ξέρω, αυτό που ξέρω είναι ό,τι θα το σταματήσω...σε λίγο!

ExiLioN_MouToniDioN είπε...

@μεθυσμένα

!!!!!!
Και τι θα απογίνουμε μείς δίχως μεθυσμένο;Εμένα το μικρό δε με σκέφτεσαι;
Μην μας φύγεις! :((((

Κατερίνα Σταματίου - Παπαθεοδώρου είπε...

μεθυσμενάκι, σε λίγο... μαζί!

Κατερίνα Σταματίου - Παπαθεοδώρου είπε...

εχίλιο, αν δεν το κατάλαβες ακόμα εσύ, που το παίζεις στα δάχτυλα, σκέψου εγώ!

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Ημερολόγιο, επικοινωνία, γέλιο, παιχνίδι, παρέα..!

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Και λίγο κλειδαρότρυπα..

αγριολούλουδο είπε...

παιδίσκη μου και πολύ κλειδαρότρυπα!

melomenos είπε...

ναι μια επικοινωνία,
ίσως ένα παιχνίδι
ίσως μιά διαφυγή απο την καθημερινότητά μας!

pigoy είπε...

Μια μορφη επικοινωνιας!

sofiana είπε...

ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

fairy είπε...

Συμφωνώ με τον "George"

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
nikoleta είπε...

simfwno me t leukwma ths katerinas...